ما برگشتیم!!
سلام!!! ما برگشتیم! امتحاناتمان تمام شد و حالا یکبار دیگه میتونیم با انرژی به کارمان برگردیم.
خب کجا بودیم؟!! آهان!! علم!!!
+ نوشته شده در جمعه دوازدهم تیر ۱۳۸۸ ساعت 16:1 توسط حمید Hg
|
سلام!!! ما برگشتیم! امتحاناتمان تمام شد و حالا یکبار دیگه میتونیم با انرژی به کارمان برگردیم.
خب کجا بودیم؟!! آهان!! علم!!!